Таке резюме моніторингу районних ЗМІ Черкащини, що тривав протягом тижня, 6-12квітня 2022 року. Загалом, було досліджено 214 публікацій у 9 ЗМІ районного значення. Зокрема, було досліджено72публікації у 4 друкованих ЗМІ («Дніпрова зірка», «Колос», «Новий Дзвін», «Світлий шлях») та 142 публікації у 5 інтернет-ЗМІ («Золотоноша.city», «Кanos», «Сміла.ua», «Умань медіа» та «Уманьnews»). З поміж цих публікацій, загалом 82 пов’язані з темою війни – 33 у друкованих ЗМІ та 49 – у інтернет-ЗМІ.

Наразі провідною темою публікацій більшості ЗМІ продовжують залишатися війна та пов’язані із цим благодійність та волонтерство. Відповідно, саме у таких публікаціях, як  і раніше, досить багато як експерток та героїнь, так і героїв та експертів. Водночас, порівняно із попереднім періодом моніторингу (квітень 2022 року), на місце основних тем починають виступати тематики освіти, медицини, культури. Наприклад, найбільший відсоток експерток – 100% — виявлено у публікація та освітню та медичну тематики. У інтернет-виданнях зафіксовано 92% експерток і 83% героїнь у темі освіти.

У публікаціях друкованих ЗМІ на військову тематику 14% експерток та 43% героїнь. У інтернет-виданнях їх, відповідно, 20% та 17%. У публікаціях друкованих ЗМІ  на тему волонтерства — 57% експерток та 45% героїнь. Відповідно, у  публікаціях на цю тему в онлайн-медіа, 50% експерток та 44% героїнь.

Найбільше, порівняно з іншими друкованими ЗМІ, думкою жінок як експерток, цікавилася газета «Новий дзвін». Найбільше про жінок як про героїнь, писала газета «Світлий шлях». Хоча саме «Світлий шлях» та «Колос» найменше ретранслювали точку зору жінок.

Щодо інтернет-видань, то експерток зовсім немає у публікаціях видання «Умань медіа», тільки 1 – у новинах сайту «Кanos». У публікаціях останнього видання також немає героїнь. І тільки 2 їх – у публікаціях видання «Умань медіа».

Найчастіше точки зору жінок цікавило інтернет-видання «УманьNews.City «, як про героїнь, про них найбільше писали «Сміла.ua».

За період моніторингу усі друковані  видання вжили 18 фемінітивів та 7 маскулінітивів. У той час як інтернет-ЗМІ – 34 фемінітиви та 25 маскулінітивів, відповідно. Найбільше фемінітивів використало інтернет-видання «Золотоноша.city» та » УманьNews.City «. Найменше – інтернет-видання «Умань медіа». Щодо друкованих ЗМІ, то найбільше фемінітивів вжило видання «Новий Дзвін», найменше  – «Світлий шлях».

Загалом, за період моніторингу локальні інтернет-ЗМІ вжили у свої\х публікаціях  52  фемінітиви та 32маскулінітиви.

Публікацій на  гендерну тематику у районних ЗМІ за час моніторингу виявлено не було, так само як і гендерних стереотипів

 

Загальний Індекс гендерної чутливості гіперлокальних медіа у червні – 46%. Це – середній показник по Україні. Ознайомитися із цими та іншими даними (інфографіка) можна на сайті Волинського прес-клубу

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Вгору